kort dag är så skönt

Det är så himla skönt med kortdag aa skolan ha vart bra ! Man blir trött av att titta på film ,det gjorde vi första och andra lektionen. Först no så kolla vi på nån konstig film om bakterier ? hahaha sen efter No hade vi svenska först ett läxförhör som det känns som att jag kommer få alla rätt på hihi , efter det film : Harry Potter xd den är lite små rolig faktiskt :) Franska ganska tråk ,Cissi hade typ PMS idag hon va as sur och dryg! det va lite kul hihi för hon brukar inte bli arg men idag blev hon det hahaha . Mat ,efter maten gick jag becca ida och martina till konsum. När vi kom ut från konsum så var becca nära på att halka hahahahahahaha det såg lite kul ut och då precis så kom hennes lärare Eva och fråga om det gick bra sen sa hon : Va försiktiga flickor så ni inte bryter benen av er ! HAHAHAHAHA det kul ! Sen vet inte hur vi lyckades men becca och jag lyckades trampa på varanda ? Jag vred om min fot , den har jag ont i sen innan för i somras så stuka jag den och har haft ont sen dess haha och becca hade ett sår jag jag hade trampat på hahaha sen gick vi och låtsas bråka om vem som hade ondast och vems fel det va HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Vi kom fram till båda på båda två sakerna xd So bytte platser jag sitter med älskling och madde :D Och mattias... Sen hem när jag nästan va hemma kom jag på FAN !  Jag ska ju va med Lollo , asså jag måste ha världens sämsta minne glömmer en sån sak ? Jag börjar bli arg på mej själv men jao det löste sej ,ska gå och möta henne om en kvart ungefär hihi ,och vi kommer hitta på nått , träning ikväll ute på gruss burr kallt ! Men sköönt :D Puss ! / julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0