nu är det roliga över

Emil och becca har åkt hem , becca åkte först Emil och jag satt och prata och kolla buss till honom på nätet så stog det att den gick 19.11 så vi gick ut typ vid 19.05. Sen läste jag på skylten då skulle den komma 14 över haha men då var kl 17 över -.-' men den komvid 26 över ! hahaha det va lite kul . Han åkte hem jag gick in för att försöka plugga på en karta men jag visste inte vilka som va med så det blev lite svårt haha xd så jag satte mej vid datan och nu lyssnar jag på lite musik :) puss oh hej / Julia

Kommentarer
Postat av: Emil<3

Hehe det var roligt att va hos dig :P ditt hår vart as fint....<33

2010-01-18 @ 22:09:12
URL: http://emilnoler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0