rubrik ?

sorry har inte hunnit skriva idag :P Jao sista dagen innan skolan :O ja idag blev det Felicia och therese vi gjorde inte så mycket satt och prata först innan felicia och jag gick och mötte therese så var vi på konsum och klöpte svull xd sen gick vi och mötte therese :) vid typ halv sju gick vi och kolla på bandy träning sen skulle alla hem och duscha :P nu sitter jag här vid datan ny duschad det är härligt ! :) blir väl att lägga mej lite tidigare än dom andra dagarna på lovet hihi , som tur är så är det ju fredag imorn så vi behöver inte gå en helskol dag, imorn ska jag nog sova med albin,felicia och david :D skriver nog imorn på morgonen om jag hinner xd puss på er / Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0