Albin är den bästa grannen man kan ha :)

Dååålig uppdatering jag vet men jag hinner inte riktigt eller orkar inte ....
Men igår så var jag med albin igen hehe fast den här gången hitta vi nån att va med !
Dg kom till oss , albin och Dg sov hos mej till idag :) Och gissa va vi gjorde ! :D
Kanske film ? .... Jaa klart vi gjorde def va skulle vi annars göra ?
Men vi gick ut lite med faktiskt ! Hehe men jaa en liten promenad.
Idag så vakna vi typ halv elva eller nått var inte så trött as konstigt xd
Albin drog efter ett tag Dg och jag åt frukost sen kolla på film och ännu en film , sen drog han.
Han skulle på Träning okej dte skulle jag med vart idag men jag vill inte träna själv hehe alla är på Öff :P
AA förutom Cissi som är på Ridläger :P

Jag har städat lite sen hitta jag mina Chinos ! Dom är ju sköna :D Så dom ska jag börja ha på mej nu då.
Ni får inte se hur jag ser ut för jag orkar inte ta kort slö vettni xd

Pussssss för den här dagen kanske kommer nått mer inlägg har faktiskt ingen aning .
/ julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0