Avslutning + Liseberg !

Jag tog typ inga bilder det är för dåligt !
Men jaa några fast dom suger xd
Det var skit kul iallafall ! Skolavslutningen kändes inte som att det var avslutning :P
Men jaa efter den hem och äta räkmacka som älskade mamma köpte till mig ! Innan det va vi på konsum och köpte lite godis och dricka till Bussen !
Hem och packa klart till Liseberg !
Hehe sen åka till skolan med martina , och in på bussen och färden börja till liseberg. Grymt kul !
Vi åkte massa roligt jag Ida felicia och martina gick nästan hela tin vi börja med att åka balder GAAAAAAAAA ! Gud va kul det var asså !
Hehe jag albin ida mattias anton och några från nian gick spök huset haha va kul det va.
Okej allt jag kommer söga va hur kul detta va , hehe puss på alla som jag va med på Liseberg det måste vi göra om i åttan ! Stackars sebbe och olle, dom kunde inte följa med för dom hade inte betalat gud jag lider med dom, stackarna dom missa verkligen nått , och min älskling skulle ju till Turkiet så aa han kunde ju inte heller följa med "/ Men det var skit kul ändå ! Nu kommer det lite bilder hehe inte så många men doom är helt muppade typ men skitsamma xd
bilden helt muppad



















Vi avslutar med en bild på en väldigt blöt Jag :P

Kommentarer
Postat av: idde :D

Ohh guuuuuuuuud!

Bara jag ser bilden med dej och uppsvinget (som jag tog xd) börjar jag längta tillbaka! det kryper i kroppen, hahaha! :D <3333

2010-06-11 @ 14:49:32
URL: http://nougatkex.blogg.se/
Postat av: Bull (L)

Första bilden var ju grymt fin tycker jag också(?) eller inte xd



ÄLSKAR DIG <3

2010-06-11 @ 23:17:19
URL: http://rebecckaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0