Dagen efter liseberg

Tjena tjena !
Jag vakna typ vid ett hehe ,det var skönt att sova man var trött sen igår !
Jag låg och slappa ett par timmar sen åkte jag med mamma till affären, när jag kom hem så hade albin ringt så jag skulle ringa honom , när jag precis skulle göra det så messar han hehe va lite kul. Så jag gick ut till han vi gick upp till kiosken och köpte lite saker sen hem till mej och kolla på film hehe . Sen gick vi ut och gick runt vi försökte hitta nån som ville va med oss men ingen orka eller kunde :P Men vid klockan tio kom Dg :D Vi gick in och kolla på film för det börja regna, asså gud jag hatar verkligen när det är blött på marken och när det regnar blä ! Det känns inte så mycket som sommarlov men jaa det blir väl lite mer sån känsla senare sen när det fina vädret kommer ;)
DG skulle ta bussen hem vid halv tolv så vi gick ut tjugo över och stod och snacka, dg gick på bussen albin hem till sej och jag hem till mej , satte mej här direkt. Ska nog dra mej till sängen börjar bli lite trött har ändå inget att göra uppe hehe men god natt på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0