David Kjörsvik <3

Vi har vart tsm i ett halvår nu, det har vart underbart , Det är underbart ! Jag älskar dej så himla sjukt mycket jag vet att jag gjorde fel så gör man inte mot nån man älskar nu är det gjort och det är försent att ändra på det. Men du förlät mej det är jag så himla glad över för jag skulle inte kunna klara mej utan dej du är det bästa som har hänt mej. Vi har vart kompisar i typ tio år våra familjer är bästa vänner vi firar nyår midsommar och valborg tillsamman herregud va kul det är ! Så har vi ju åkt på semester också jag har inte fattat under alla dessa år att det ska vara du och jag. Jag är så himla glad att det är vi, jag vet inte om du vet hur mycket jag verkligen älskar dej jag har aldrig känt så här för nån annan du är bäst jag kommer alltid älska dej vad som än händer.Jag är inte perfekt men jag tänker hela tiden på hur glad jag är att du vill ha en sån som mej. Jag blir så glad jämnt när jag ser dej,du fråga mej en gång när du gör mej som gladast det gör du alltid bara blotta tanken på dej får mej att le stort. ÄLskar när du säger de tre finaste orden : Jag älskar dej blir varm av att bara se och tänka på dej. Jag tänker nästan hela tiden på dej. Det har vart underbara 6 månader och jag hoppas det blir mer <3

David kjörsvik du betyder allt för mej jag älskar dej det är det ända jag kan säga<33
19/12-09 <3

/ Julia Hidenius



Kommentarer
Postat av: ida :)

ohh vad gulligt!

ni passar precis som handen i handsken,

som ler och långhalm,

som pianot och jag,

som... hmm ja du fattar :D

hoppas det blir en lång fairytale för er =D

puss älskade vän! <33333

2010-06-20 @ 20:58:39
URL: http://nougatkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0