Dygn med bästa ida ! :D

Igåååår så åkte jag till Ida på kvällen :D cykla okej jag är as slö det va jobbigt men jag måste börja träna upp min kondis ska göra det ! Hahaha vi hade verkligen skit kul från början till slut, i början så började vi med att ta en massa bilder,haha hon är för skön den tjejen :) vi tog massa kort sen åkte vi till ICA och köpte lite godis :D
Sen hem och äta johanna lagade maten fisk ! Gud va gott det var :D Sen spela vi kort Johanna jag Ida och Torbjörn idas pappa gud va jag skratta asså kul va det ! Sen gick Ida och jag in och kolla på film , Tvillingarna på Bahamas, när den av slut så vare på smällen på tv haha den är rolig ! Kolla på den halva hade gått men vi kolla ändå jag har liksom sett den as många gånger ....  Hehe, sen gick vi upp för att fixa oss till sängen låg och prata ett tag sen somna jag tror jag :P

Jag vakna typ först vid halv sju jag hosta hela jävla natten -.-
Fast somna om till 10.55 :P
Vi låg och prata till halv sen upp och äta frukost, haha Ida är skillad :P Vi prata om att hon skulle va försiktig så hon inte skulle spilla när hon fällde upp parrasollet, och vad gjorde hon ? Joo spillde haha hon är rolig :P
Vi torka upp det , sen åt klart xd Sen gick vi upp till Hennes rum låg i sängen och gjorde typ inget tog lite mer bilder ,jag kände att jag skulle dra om jag skulle orka cykla hem ... :P Så det gjorde jag cykla ju förbi älsklings hus ,dom är hemma :D Saknar han efter en vecka men älskar man nån så gör man ;)

Pussss/ Julia


Kommentarer
Postat av: ida (:

Haha, skitkul ;D

Älskar dej, puss! <33

2010-06-18 @ 17:13:04
URL: http://nougatkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0