FRIDA WIDELL!:D :D :D

Tack så jätte mycket ! Jag tyckte det vart jätte bra ,jag är ju så dålig på det här jag fattar aldrig hur man gör :P
Hon är så bäst och hjälper mej :D


Elsa bli inte ledsen den du gjorde till mej var också jätte bra och jätte fin men började tröttna lite :P
Nu är jag grymt glad :D

Frida och jag gjorde inte så mycket tog en liten promenad till ,till kiosken och Anitas, Haha vi gick förbi fotbollsplanen där va albin och Älskling Haha och då kom Albin igång : HEJ FRIDA HEJ FRIDA! De hade ju inte setts på ett tag :P Fast jag blev lite sur till mej vinka dom lite lätt eller a albin älskling gör ju typ inte det ? :P
Och till frida värsta men jag blev bara sur på låtsas :P

Men tack igen frida ! :D Och tack frida Svensson för en rolig dag :D

pussigullish ! / julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0