Holger - Kalle Baah sommarkänsla låt !

Jag sitter och lyssnar på låte Holger som det står så fint på rubriken, Jag får riktig sommarkänsla av den låten vet inte varför men så känner jag och det är ju så himla fint väder ute ! Jag borde inte sitta här egentligen men jag orkar inte gå ut och sola :P
Har ont i huvet inte druckit nått idag typ .
ÄLskling kommer sen när han är klar tror jag :D
Han är i mårn med Idrottsprofilen jag har ju musik och vi hade kompledigt as skönt ! ;)
Så vi sluta typ ett alltså niceeee !
skoldagen har förövrigt vart rätt bra tycker jag ^^
PÅ matrasten så åkte Martina och jag hem till henne skulle hämta pengar, vi fick lite mat där hehe det va jätte gott !
Sen vidare till ICA där va Anton och Lennon vi skulle köpa saker till tårtan vi ska göra på gårsfesten .
Tror det kommer blir bra (Y)

Nu sitter jag här hemma och funderar och funderar jag beöver färg men vill inte va helt svettig till älskling kommer :P
Jag har så ont i huvet me ju hmm...

Jag skiter nog it vi går nog ut sen hehe

En liten bild !

min söta fruu ;) <3 och jag med min kung fu fighting band !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0