i slutet på dan

Sötnosarna Albin och älskling kom till mej ! Gissa va vi gjorde  !:D Klart ! Film hehe ,det är så mysigt att titta på film med dom bäst ! Hehe vi låg och kolla på knocked up när albin var på toa kolla jag på klockan shiet 17.49 damn bussen går 51 ! Jag ba : David skynda jag kommer missa bussen ha ba oj shiet haha . Jag skrek till albin att han skulle skynda sej han ba va , jag skrek ba JAG MISSRA BUSSEN !  haha va lite kul :P
Jag sprang typ dom ba öh hejdå jag ba hejdå! Hann precis:D Hehe sen skrev jag mess ett litet bättre hejdå :).
Åkte till Norsholm med Felicia Therese och Frida ! Kolla på match Norsholm - Vånga det var en spännande match !
Jag heja inte på nån egentligen lite på båda :) Men norsholm vann med 3-2 tror ja hehe när vi skulle åka hem missa vi bussen precis ! Så vi fick vänta en timma jag tycker det kan va lite kul ibland att vänta på buss men det beror på vilka man är med men det va kul ! Sebbe kom vi satt och snacka om musik så det tog inte så långtid xd.
Hehe men kom hem iallafall äta lite och duscha ,sov morgon imorn jue ! :D
Ska sova till typ halv åtta eller nått as nice ! Har inte orkar fixa nån matsäck men det får bli en macka och lite pepsi (a)
Pusssss på tha day !

/ julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0