Måndag - Gårdsfest !

Gårdsfest ! Det började på IP Niorna skulle köra match mot lärarna hehe det va lite kul xd
Jag tror Eleverna vann med 3-2 ? Jag vet faktiskt inte hehe va inte så inne i matchen .
- Nu blire våfflor ! HAHAHAHAHA! Sabina fattar ,vi gick och garva åt det hela dagen :P
Jag skulle säga nu blire barnförbjudet ! Så kommer hon : NU blire våfflor ! så jävla kul hihi.
Hehe efter matchen går jag felicia Martina Ida hem till mej och hämtar tårtbotten och lite saker .
Till skolan och börja byta om skulle va med och springa mosstorpsrundan , det gick sämst ! Det va ju inte ett gugg långt ! Fick mjölksyra i benen direkt -.- Okej jag hade typ ätit en halv macka på moronen för att man fick ju inte så mycker mat ro direkt felicia och Ida var as hyper dom hällde slat på min macka och i min juice blä säger jag bara !
Jaja jag tror vi kom sist eller näst sist ingen aning , men efter det så skulle jag anton martin lennon och martina in och baka hahahahahahahaha fy fan det va det roligaste på länge det var rent när vi kom dit men sen innan vi städa så såg det inte så bra ut :P , Chokladsås på golvet på väggen på oss haha smet på väggar golv och på oss :P Det var jätte kul ! Oc h smeten som blev över hade vi typ krig med gick runt oh åt och kasta xd
Anton stack ner hela ansiktet i bunken ! hahah han är för skön dej pojken, sen smeta han in massa smet i mitt ansikte -.- hah det var kul men as kladdigt blä ! Men kul vare ! Tårtan vart väl sådär , vi vann av sjuorna men 7B vann egentligen men dom fick inte vinna för att dom hade plast på och det går ju inte och äta så dom kunde inte vinna men deras tårta var as cool ! Det var massa coola ! Ni får bilder sen ;)
Sist men inte minst typ konsert fast vi kunde inte köra tvivlan för david hade ingen sladd "/
Men vi körde Sweet child of minde men det gick skit.
Jag satt och myste lite med älskling ^^  Rätt rolig dag, fast den kunde vart roligare ....
Men här får ni lite bilder !
Anton står för dom mesta för det var han som var roligast :P


Jag hade tagit lite smet i ansiktet hihi

när anton hade kört nera hela ansiktet hahhahahahaha !

Tårtan såg ut så först men vi ändra den lite

Likanr det inte krister ? ;)

7Bs tårta en fotbollsplan dom hade klippt ut alla i klassen från skolkatalogen och satt på as fräänt ju!

Lite andra coolt tårtor , Ahlgrens bilar tror jag :)

De här va typ coolast tycker jag ett par converseskor !

vet inte riktigt va det är faktiskt xd

en klocka haha ! ;)

Lisebergskaninen!

Det var några mer men tog inte kort på alla det av några som såg lite äckliga ut så dom ville jag inte ta kort på xd


Vi avslutar med en bild på mina sötnosar ! Bilder är inte från idag men har gömt att lägga in den bilden på datan :)


förlåt det är mitt fel.

pussssss ! / julia

Kommentarer
Postat av: sabina

våran humor slår allt ! <3

2010-06-22 @ 00:38:27
URL: http://sabinamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0