Men shiet !

Gud jag har inte bloggat på tre dagar jag ber om ursäkt ! ( till ni som läser :P)
i tisdags gjorde jag inte så mycket skulle vart med Sebbe fast jag var med albin och felicia istället (Fan va dum jag är ! :o )
Onsdag : Jag och felicia åkte in till stan ! Det var skit kul garva väldigt mycket ,förlåt felicia att jag är tråkig men av den här tiden av månaden har jag inte så mycket ork inte ens ork till att försöka göra saker xd .
Inköp :
Linne : New yorker : 89:- / det ser ut som vanlig gul men det är sån där lysande gul färg.

Typ Tub topp eller va det heter ? : Cubus 99:-

En till linne : H&M 99 :- fast 95.50 för jag hade presentort på 3.50 xd


Sen när vi kom hem efter stan så skulle vi lägga oss att sola men solen gick typ i måln hela tin så vi gick in och gjorde egen slush ! Den vart rätt bra :D (första gången..) Det är bara att ta is mixa det så dte är typ småbitar kvar, sen hälla i tex apelsinsaft som vi hade nu , det vart faktiskt gott :D
Felicia och jag fråga albin om han ville va med oss men han orka inte.
vid 18.40 gick vi för att följa med felicia , becca skrämde mej ! :o hon skrämde felicia på samma sätt först hon stod utanför dörren när vi givk ut haha då blev man  lite rädd.
Hehe becca och jag cykla runt först till ICA jag köpte kaker ! :D Gott men svullit , måste börja skärpa mej nu verkligen !
Hehe becca och jag stog och garva as länge för jag fick inte upp kakerna , sen var det två "gubbar" som satt och kolla på oss medans så vi garva åt det med ^^
När vi stod där och garva så messa albin och fråga om jag fortfarande va med felicia jag ba ne men becca :D Han ba jag fick tråkigt kan jag va med ? xd
Haha så han var med ,vi cykla hem till mej jag skulle äta sen cykla vi ut igen.
När vi cykla mötte vi Felicia och therese ,dom två och becca åkte till konsum jag och albin åkte till Sågvägen där var sebbe och lennon och spela fotboll haha väldigt kul va det ! ^^ Stanna där till 20 över tio sen var jag tvungen att åka hem då drog alla andra med, fast becca felicia och therese hade dragit lite innan. Hem och duscha kl halv elva :P Men whatever , När jag hade duschat så satte jag på Livet enligt Rosa hehe det var längesen :)

Idag vakna jag typ vid sju -.- för att domo håller på att hamra och borra i min vägg och självklart så står min säng just vid fönstrerna xd
Ska gå och äta frukost snart och gå ut och sola tänkte jag, det behövs hehe .

skriver kanske mer senare^^
pussar / Julia

Kommentarer
Postat av: Bull <3

Jag tittade på livet enligt rosa när jag kom hem :O

Dagen var sjukt kul ! albin är kär im mig :D eller inte xd

2010-06-17 @ 22:24:05
URL: http://rebecckaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0