Min bästa bästa ! <3

Ida Lindegaard min bästa vän.
Du betyder sjukt mycket för mej du har vart min bästa vän sen typ ettan ?
Det är helt underbart att få ha dej som min vän , jag älskar dej så otroligt mycket.
Vi har så himla mycket minnen ihop och fler blir det ! ;)
HAHA kommer du ihåg simrishamn det var verkligen sjukt kul !
Det finns inga tider då man inte har roligt med dej, jämnt när vi är med varnadra så skrattar vi verkligen mycket även om nån av oss är ledsen så skrattar vi efter ett tag ändå och det är så skönt med dej kan man inte vara ledsen man blir glad. Vi är helt enkelt bäst inget kan komma imellan oss vi är oslagbara <3
Jag kommer alltid finnas vid din sida bästa du finns alltid för mej när jag behöver det du är underbar,
JAG ÄLSKAR DEJ MIN BÄSTA VÄN <33





Kommentarer
Postat av: ida :)

Gud vad söt du är! Jag kan inte beskriva hur mycket du betyder för mig! Våra minnen är oslagbara och inget kan komma emellan oss, så är det bara,

Julia+Ida=4-ever, har vi alltid sagt när vi var små, det stämmer! Hoppas jag iaf :D

Älskar dej mest allra bästa vän! <333 gånger en miljon =)

2010-06-15 @ 15:31:33
URL: http://nougatkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0