Nu är jag lite efter!

Jag har vart med Felacia ett dygn nu :D Hehe jag gillar hennes smeknamn jag gav henne ^^
Igår så åkte jag och hon till Densen :D Fast först på Dagen så städa jag :P Fast Felicia hjälpte mej! Annars hade det nog inte gått så fort som det gick.
Men vi kom iväg efter ett tag iallafall :D Vi kom dit efter en lång cykeltur ! Okej den är inte så lång men ganska jobbig :P Vi kom dittyp halv ett eller nått ? eller kanske ett, var där ett tag och vi var helt ensamma :D Det var as nice i vattnet perfect värme okej dte kunde vart lite varmare men det var jätte skönt det som va med! Efter ett tag när vi hade vart där i typ två timmar så hörde vi röster vi bah oh nej nu kommer det folk , sen säger felicia : Cissi !
Det var Cissi & Lisa som kom haha och det va ju kul ! :D Dom bada ett tag sen åkte vi hem för Cissi och jag hade träning, men jag skte i den :$ Fast jag kände att det inte var så bra heller för jag hostade jättemycket och kände halsen så det blev att stå över men på måndag ska jag fan träna !
Men lite bilder från densen :

















haha jag hoppar värsta muppade xd


Sen hem. Va med älskling och albin ,dom ville inte va med oss först men dom ändra sej och det är alltid lika kul!
Vi kolla massa film va ute och shiet . Vi kolla på den där skräckfilmen med felicia också hon vart rätt rädd tror jag ;) Efter vi hade sett den så gick vi ut och gick. Albin och älskling drog vid halv elva då gick felicia och jag in och kolla på Heartbreak Hotel haha den är för skön ! ^^
Sen sov vi kl va typ halv ett då tror jag. Sov jätte skönt.

Vakna typ vid tio över elva eller nått ,kolla på halva Halloween, sen gick vi ut och gassa i solen ! Det var sjukt varm skönt men ändå inte...  Älskling och Albin kom :D vi låg och snacka ett tag , felicia och jag skulle äta så dom gick ut och cykla . Sen så hitta vi dom badandes i albin pool ;) Så felicia sprang in och tog på sej badkläder och hoppa i ! Jag gick då upp till busshållplatsen och höll sabina sällskap tills bussen kom , sen gick jag tillbax till dom badande folket. Felicia och jag åkte till konsum och köpte glass !
Felicia köpte Snickers glass !

och jag köpte ett stort paket chokladglass :P As gott med svull !



Medans vi satt där ringde Hampus , Han sa att jag skulle komma hem och städa toan men pappa hade liksom sagt att jag kunde göra det senare jag fatta inget men jag åkte in hem , vi åkte till felicia och drack soda stream och kolla på Andra sidan häcken ! : Men jag ville ha kaka.... HAHA !
Då ringde min mobil va mitt hem nummer men det va Älskling som prata jag ba men hallå va ?
Haha när hampus hade ringt så vare meningen att jag och felicia skulle komma hem så Älskling och Albin kunde skrämma oss haha FAIL ! :p
Men vi åkte hem då , fast först hämta jag tältet hos felicia hon hade ju lånat det :) (jonsson nu !)
Sen hem och städa toan medan dom andra tre kolla på film hehe :P Felicia skulle typ dra när jag var klar.
Albin jag och Älskling kolla på Exorcisten den är dålig!
Sen gick vi ut ett tag men sen gick vi in och kolla på mer film. Dom gick hem för typ en halvtimma sen, lika mysigt som alltid att kolla på film fast det var mygg och varmt :P
Haha roliga dagar asså !
Och imorn äre Midsommar det kommer bli as nice !

Puss sötnosar ! ;) / Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0