Nu äre sååå

Jag har inte bloggat sen igår och det va ju rätt så tråkiga inlägg då men jaja xd

Midsommar va ju skitkul ! :D
Okej jag orkar verkligen inte berätta haha :P
Men vi hade Kubb turnering som vanligt :D
Jag va med Wetter Madde och Albin det gick inte bäst för oss men det är ju kul ändå !
Var med albin och älskling hela tin typ dom är för sköna som jag har sagt många gånger !
Vi sov i tält ju det var as nice fast vi var as trötta så vi somna jättetidigt :o :P

Vakna typ tjugo i tio !
Dom skulle dra , så jag gick ju självklart in till mej åt frukost kolla på män som hata kvinnor och efter den scream men jag somna efter typ fem minuter xd
Senare sen så gick jag till felicia :)
Hon fixa sej vi skulle ju dra till mårn:) sen hem till mej så fixa jag mej , då gick vi till lina när jag var klar :D Det blev inge Mårn vi sket i det :P
Gick ut och mötte Felix Anton och Elliot :) Fast dom drog efter typ en halvtimma xd
Frida kom , vi gick in till Lina och efter ett tag kom Cassandra och Jenny :)
Jag gick hem vid halv elva och satt mej vid datan kuligt har det vart :D

ALBIN EKLUND ! <3
Du är min bästa vän , jag älskar dej . Du finns alltid för mej du är as grym att snacka med!
Man har alltid kul med dej ,asså det går inte att ha tråkigt med dej, är man på sämst humör så skrattar man ändå åt dej! Du är klockren albin det finns ingen annan kille som du <3
jag har tur som har dej som vän.
Vi har ju vart grannar i nästan hela våra liv sen jag flytta in då va vi ju typ 2, 3 herregud vilken tid sjukt bra !
Ja jag vet inte riktigt va jag ska säga men det vettiga jag kan säga jag älskar dej du är min bror och granne jag finns alltid för dej i alla lägen ! <33


Jag hade lite kul :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0