oj oj oj !

Hejsan !
Jag har inte bloggat på typ tvådar ? xd Idag har internet inte funkat , och igår hann jag inte.
För jag var med sebbe igår och han gick hem typ 2 ? ;s :P
Men iallafall !
Igår så började jag dagen med att vakna livrädd för hela väggen typ vibrerade haha dom höll på att såga eller nått ? :P
Vi håller ju på att byta fönster asså jag vet inte ens om jag har tagit upp det ? haha men det håller vi på mej iallafall och har hållt på med sen i mars :)
Men Jag åkte in till ida sen ! :D
Har inte sett henne på ett litet tag för hon har ju vart i finland.
Men vi gick på stan ! Hon hitta en T-shirt och ett linne tror jag :P
Jag hitta ett fint linne jag med ! Jag såg ett par as nice buxor på gina men jag hade inte rå med dom för jag hade typ inga pengar med mej , men mamma skulle ju in till stan och fika med en kompis så hon var jättesnäll och köpte dom till mej. :D Hehe men Ida och jag satt oss och fika efter det så cykla vi hem till henne och la oss och sola, mamma ringde precis när vi cykla hem och sa att hon skulle komma :P men jag åkte in dit med buss senare när ida och jag hade solat ett tag !
Sen när jag kom hem så åt jag pizza , Hampus jag och oskar gick upp till kiosken då messa sebbe så jag av med han. Vi gick mest runt sen gick vi hem till mej och kolla på film jag var tvungen att ta bort allt från fönstrerna för dom skulle byta dom idag.
Och jaa som sagt jag och sebbe låg och snacka till typ 2 haha då drog han Jag somna direkt när han hade gått typ.... trött som fan.

Haha men idag så börja dom såga och massa tidigt men jag sov ett tag iallafall Hampus kom in till mej och va as trött för han inte kunnat sova typ , han somna ett tag i min säng (för den är ju skönast !^^ )
Felix och ida kom vid ett något hehe ! Vi gjorde inget speciellt va ute och gick in och spela Cod men Hampus och Oliver :P Haha jag är inte bra påt kan man inte direkt säga man måste säga suger haha ! :P
SEn så laga vi mat och felix skulle till Tandläkaren så vi följde med.
Vi hade lite damp för att vi visste inte va vi skulle laga hampus och oliver tjata om bullar men nae. HAHA!
Senare så gick vi till Ica och Dampa ,Ida och jag gick hemmåt åt mitt håll, på vägen dit så såg vi nåra som cykla kommer Ida : V aäre där för coolingar !;)
KOmmer jag : några fula jävlar...
Så vänder dom och vilka äre... Albin och david oh fy fan va vi garva oj va dum jag kände mej xd
Hehe Ida åkte hem med bussen och jag satte mej vid datan, och nu funkar internet !!!!!!!!!!!!!!!
När jag kom hem så hitta jag en jäääätte fin bakrundsbild på datan xd
:





dom är ju fööööör sega ! ;)


pussss

Kommentarer
Postat av: idde :D

najs dag här med alltså ^^

hihi

- "va äre där för coolingar då?"

- "några fula jävlar"

HAHAHAHA XD



puusss <33

2010-07-01 @ 19:48:07
URL: http://nougatkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0