onsdag - städning !

Ingen sovmorgon idag , hehe idag vare städning som gällde , vi börja med att städa ut våra skåp, det gick ju bra fast jag hatar att städa men måste man så måste man. Sen vare at göra rent alla bänkar alla väggar stolar och bla bla. Men det blev ju bra tillslut. Sen hade vi en liten rast och efter rasten film ! Blades of glory fy fan den är så jädra skön ! Till den blev det glass :D Det va lite muppat när alla hade fått så vare ju bara en kvar den fick heltplötsligt Karin xd Sebbe fyller ju år idag så han borde ha fått den ,mirsada är lite dryg hon :P Mitt i filmen kom Bull in och sa att musikprofilarna skulle gå ner till musiken träna på nån avslutningslåt . Det gick väl bra.
När vi kom upp så va det typ i slutet av filmen , vi fick sluta kvart över tolv istället för halv ett eller om det va kvart lver elva istället för halv kommer inte ihåg :P Jag har inte gjort så mycket suttit vid datan hehe jag gör ju inte så mycket annat. Måste tänka igenom va jag ska ha med mej till liseberg xd

puss ! / julia





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0