Sebastian Krantz :)

Det finns en sång som säger allt
som värmer när det blåser kallt
som lockar dej att gråta eller jubla
den har nånting som griper tag
och leder dig från natt till dag
och plötsligt vill du sjunga hallelujah

Hallelujah, hallelujah, hallelujah, hallelujah



Det är en sång om enkelhet
det lilla som vi alla vet
den talar till det vackra och det fula
den badar oss i månens sken
så skälvande men ändå ren
ett sprucket men ett vackert hallelujah

Hallelujah, hallelujah, hallelujah, hallelujah




Det är natt & jag fryser
Fönstret står öppet & månen lyser
Jag kan inte förklara, min vackra underbara
Att jag måste gå, att jag måste gå,
Att jag måste gå, att jag måste gå.

Dina ögons forna glans,
Går ej finna någonstans,
På ditt hjärtas jämna slag
Som så tryckt fanns där en dag
Har du lämnat och glömt bort
Ja din kärlek blev för kort,
Den blev för kort

Det är dags,
Natten vaknar o jag undrar,
Vem det är du saknar,
Ja, vad var det som gick fel,
O allt du gjorde bara var ett spel

Dina ögons forna glans,
Går ej finna någonstans,
På ditt hjärtas jämna slag
Som så tryckt fanns där en dag
Har du lämnat och glömt bort
Ja din kärlek blev för kort,
Den blev för kort




Den värsta tanken är om du lämna mej
I mörker som dom andra gjorde då
Jag älskar ditt leende,
jag är gjord för dej
Och jag vill få dej att förstå

För bortom broarna finns en annan sida
Som jag aldrig öppnat förut
Men nu är jag där,
jag är där nu igen
Och jag ser en stjärna tänds
Och änglarna sjunger för dej och mej
Ja de är bara du
Så snälla hör på mej nu,
snälla hör på mej nu,
för älskling,
de är bara du

De finns en väg som jag aldrig kunnat
gå förut
Jag känner den,
och jag känner de är du oh
Jag vet, jag dog,
men du fick mej i liv till slut
Men den tiden finns inte nu

För bortom broarna finns en annan sida
som jag öppnat, till slut
Men nu är jag där,
jag är där nu igen
Och jag ser en stjärna tänds
Och änglarna sjunger för dej och mej
Ja de är bara du
Så snälla hör på mej nu,
snälla hör på mej nu,
för älskling,
de finns bara du
finns bara duuu

Ja nu är jag där,
Jag är där nu igen,
Och jag känner en stjärna tänds
Och änglarna sjunger för dej och mej

De är bara du, de är bara du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0