söööööööndag

Hehe det känns som jag ska till skolan imorn men det ska jag ju inte som tur är ! :D
Jag vakna jätte många gånger idag :P Typ vid fyra av att jag inte var trött låg och tänkte i typ en timma,Hehe tänkte på min lilla älskling (a'.
Sen som tur va somna jag om till typ tio men jag kände neeee jag vill inte gå upp så jag somnade om till tio över tolv,då gick jag upp och satte mej vid datorn.
satt vid datan till typ halv två gick ut till tv fastna där sen tio över två var jag tvungen att laga till nått att äta samling om 20 oj oj ! packa och äta snabbt och dra mej bort till Ip. Match mot Sturefors! Matchen gick väl bra van med 3-2 men det gick skit för mej xd Har inte tränat på ett tag fattar inte att jag fick va med egentligen men jaja.
Jag börjar bli riktigt förbannad på mej själv ! jag tränar inte jag äter mycket godis och sånt och är allmänt slö herregud ! Jag måste verkligen börja skärpa mej ,kan va lite snäll nu i början men sen i höst då jävlar ska jag träna träna och deffenitivft träna upp min kondis blää den är sämst ! Men nog med ilsk snack nu :)
Jag har egentligen inte gjort så mycket idag film film film ?
Och tyvärr hostat ALOT ! -.- Hoppas det går över snart är riktigt jävla trött påt !
Men nu ska jag kolla runt lite på lille internet

puss ! / julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0