soooova! :D

Det känns så konstogt det känns inte som att det är sommarlov ibland som idag tex när jag vakna tänkte jag ,nej bara en dag kvar sen skola igen , sen tänkte jag igen NEJ det är ju inte alls skola ! :D Der är så skönt med sommarlov man kan sova hur mycket man vill :D Och va med massa kompisar ! Det är så himla skönt !

Igår glömde jag skriva ? xd
Eller kvällen iallafall, Hampus och jag var ensamma hemma vi stog och måla ett tag sen åkte vi och köpte glass.
Hem och typ inte göra nått sen kom jag på att jag skulle till felicia så jag åkte till henne , hon satt och dunkade musik när jag kom :D Hehe vi gick ut och körde lite fotboll, det går verkligen inte bra för mej xd Sen kom Anton ( inte aldén ) Han satt och skratta åt oss när vi körde fotboll . HAHA ! sen slängde han i felicia i deras pool :P haha när hon hade bytt om kom frida ,anton kallade henne för Ante tydligen för att hon var så lik sin bror. Han sa att jag skulle säga det men jag kunde inte dte kändes taskigt , men skulle nog ha sagt det för han och felicia slängde i mej i poolen sen ! -.- haha :P Efter ett tag för jag låg och sparkades och streta emot haha fast anton är ju skitstark så för hon va det inget xd Jaja men skratta gjorde vi allafall :P Jag fick låna kläder av felicia ,jag skulle dra precis efter.
Jag stack hem hampus och jag skulle äta, vi kolla på tv, vi skulle kolla på Batman fast jag palla inte kolla klart på hela jag va as trött , så jag gick och la mej då va klockan typ ett tror jag hehe så det blev god natt !
haha
puss! / julia


Kommentarer
Postat av: Billy

Adda?? ;)

2010-06-19 @ 12:39:33
URL: http://mrmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0