Tisdag - i mårn.

Hade sovmorgon idag :D Gick upp typ kvart i åtta skönt vare ! Tog mej på lite idrotts kläder gick upp och fixa lite mat jag skulle ha med mej och frukost, när jag satt och åt kom martina ! :) Sen lite senare kom Idis Och felacia ;)
Vi åkte typ halv nio till mårn mycket kul ! Jag skulle kört fotboll men jag orka inte så jag och Cissi bytte till tipspromend xd Gick med Martina, vi fick 15/16 rätt :)
Sen åt vi och massa,senare massa typ tävlingar med klassen , det gick rätt bra för oss tror jag :P
Jag va skitsugen på och bada men jag hade inga badkläder med mej ) Men jag sket i det var as sugen så jag tog av mej strumperna och hoppa i med kläder ! Hehe Har inga bilder med Ida har några kan be henne lägga upp några på hennes blogg ;) Nougatkex.blogg.se Hennes blogg är jättefin hon tar as fina bilder !
Hehe när jag hade hoppat i så skulle jag reta albin lite så jag gick fram och gav honom en kram hehe han vart lite blöt :P Förlåt sötunge ! Det va lite roligt. Sen krama jag olle med men han blev inte blöt xd
Rolig var dagen iallafall haha när jag skulle skjussa ida hem så hade hon köpt popcorn hehe min styrke tål hehe det var as kul jag cykla hem blöt :P

Pusssss ! / julia
Tog inga bilder så ni får en äldre från mårn ;)


Kommentarer
Postat av: idis :d

=D <3

vill gärna lägga upp den på christer, men en viss pappa kan ju vara på min blogg och kolla, och han kommer nog inte bli så glad om han ser den. Du vet, vuxna xd <333

2010-06-08 @ 14:45:05
URL: http://nougatkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0