tisdag & onsdag

Förlåååååt att jag inte blogga igår ! Jag kom hjem typ vid nio igår.
Vi hade ju konsert i folketshus :D
Jag tyckte det gick väldigt bra ^^
Det är as kul att sjunga tvivlan ida är grym på att sjunga !
Hehe väldigt kul tyckte jag det va.

Idag så är det onsdag ,hela dan (tänk!;O) skoja !
Men jaa onsdag , dagen var lite upp och ner xd
Rolig ibland och lite tråkig ibland NO:n va nog roligast haha :P
Sebbe kiklar mer tje hole fucking time! :o Okej dte är lite kul ibland fast det gör ont med :P
Jag är en sån som får panik när när kiklar mej ibland så kan det hända att jag råkar skada nån när jag slåss omkring:P
Jag vet alddrig riktigt vad jag ska göra när jag blir kiklad så svårt att ta sej ur för den som gör det (oftast sebbe xd) Är starkare än jag hehe så det blir lite svårt :P
Ja jag sitter här vid datan vet inte riktigt va jag ska göra :P

jaja pussss o hej / Julia


Kommentarer
Postat av: madde

julia är söt!:):)<3

2010-06-07 @ 06:42:48
URL: http://maddejorgensenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0