trött, bajs på djur ibland !

Herregud ! Kl är 07.45 ! Jag är vaken fan asså dom där jävla djuren ! Vakna av jävla mygg och flug jävlar. kl 4 !
Så låg och lyssna på musik i typ 3 timmar. Jaja nu äre som det är nu ska jag va lite glad för det är ju faktiskt midsommar idag :D Det är ju nice vi ska till Kjörsvik kl tolv , där ska vi äta lite och sen åka till Löfsta slott okej det låter inte kul att åka till nått slott fast vi har inte vart där nått år så vi ska testa på det men det låter sjukt tråkigt xd
Jag vet inte men det känns som att jag ska ta en liten promenad ,det skulle va skönt så jag tror jag gör det ,

puss ! / julia


skön sommar dags bild ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0