trötter ?

Gud va jag sover känns det som :P
Jag är alltid skit trött på mårnarna haha men lägger mej ändå inte sent ? Jag vakna vid halv tolv idag iallafall, åt frukost nästan direkt. Albin messa vi skulle träffas idag med:D Jag gick och duscha fixa mej och så . Albin och jag gjorde det vanliga film hehe vi kolla på mycket film men det ör alltid kul det går inte sluta hehe. Fast vi hittar aldrig nån mer att va med :o Ingen ville typ ochj nästan alla tjejer är ju på öff :) Haha typ alla utom jag xd Men jaa jag får ju va med albin :D Senare sen efter typ 4 filmer eller nått så messa vi sebbe och fråga om han ville va med oss om vi kom till norrköping när han väl gav med sej så fick inte albin :( Men jaja vi gick ut han och jag i blacka och cykla det va ju kul det med haha herregud orka inte cykla för jag skratta så mycke hehe :P
Albin gick hem för typ en kvart sen , jag sitter här och är redan as trött haha seg som jag är ...
Förlåt att jag bloggar lite tråkigt men vet inte riktigt vad jag ska skriva :)

Men puss puss / Julia
Albins och mitt svull :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0