29/3 måndag

Jag var inte så trött som jag hade trott att jag skulle va imorse fast jag var ju inte pigg direkt. Men jag gick upp och satte på film och börja fixa mej. Åt frukost och åkte med Felicia och Elsa till skolan therese vet jag inte jag tror hon åkte bil :) Dagen i skolan gick frammåt jag kan prata ! det börjar bli bättre :D Okej inte helt men jag har nästan min röst :D Iallfall vi gjorde inget specielt i skolan , imorn ska jag till tandläkaren hoppas jag inte behöver tandställning ;I
Och så ska vi ha nån föreläsning ? Felicia kommer nog snart tror jag senare kommer Anton tror jag ;) Jag ska kolla på laget träning sen om det inte regnar.... Jag får ju inte va med än "/ Men näst nästa vecka efter lovat kan jag nog va med hoppas jag :D skriver mer senare ! Puss ! / julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0