åh min hals !

hahaha jag har sjungit typ hela tin  idag fast jag inte får :P haha men det gick halv bra xd , HAHA Håkan reta mej jag lät som jag var i målbrottet as mycket ! haha så han reta mej för det , men jag fick kaffe och det va ju bra ^^ Haha dagen var rolig men samtidigt jobbig min hals är sååå jobbig ! Nu ska jag inte Tjata om det hoppas hoppas säger jag bara ! :D Det kommer kanske bli lite kul i klassen , hihi avslöjar inte vad förrän det är klart ;) Imorn äre konsert ! :O OMG jag är nervös fast jag ska typ inte sjunga men ändå xd , Det är bad imorn i skolan med men det kan va kul ,om det är rätt personer som är med som kan kolla på ,som älskling mage tex hihi, men nu ska jag gå och äta kolla Bulls blogg där finns det lite bilder från när vi körde grupplåtarna :) Kramizar ! / julia

http://rebecckaah.blogg.se/

Den här låten kör vi i våran grupp nu :) Vi är duktiga tycker jag ! Vi klara att köra igenom hela låten på en halv dag ungefär ! :D


Kommentarer
Postat av: iddde :D

weei :D gillar låten (y) <3

2010-03-06 @ 19:34:41
URL: http://nougatkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0