efter middag med felicia

Jag va med felicia vid 1 ungefär , vi kolla på Luftslottet som sprängdes väldigt bra är den !  Sen satt vi vid datan grymt kul åt pizza, Hahaha när vi spela kort fy fan va vi garva då messa sebbe och fråga om vi skulle va så vi gick till honom som tur va va han hos sin pappa och gissa ! Haha lennon messa och fråga va jag gjorde haha sen messa han va vi skratta  han va med sebbe ! Haha de va kul vi körde charader vet inte varför men vi hade inge att göra felicia skulle hem 7 och hjälpa sin pappa och kl va halv , Sen va jag med lennon och sebbe också grymt kul ! Hem äta duscha pappa blev arg som vanligt för jag kom kvart över åtta jag gick lite sent hemma -.- Aja kollar på Andra Avenyn nu missa det i onsdags ska gå och lägga mej snart tror jag så god natt ! Kramizar / Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0