fredag igen :D

Jag tror det är första gången jag skriver hej ? Men..
Hej !
Jag orkar typ inte skriva ,är inte på humör för det men jag har inte gjort nått spec i skolan idag eller jo,pratat rätt mycket inte bra ! Så det får bli att va tyst några dagar till eftersom jag har pratat så mycket.Men det är rätt svårt att inte prata Bivve är ju här :D Hon och Lotta ska va hos oss hela helgen , thats going to be nice ;)
Imorn ska vi sminka och noppra hihi nice idag hade vi tråk så vi sminka oss as överdrivet hihi det är lite kul :P

3 månader idag med bästa älskling fy fan va jag saknar dej och du har ändå bara vart borta två dagar eller jag har inte sett dej på två dagar haha okej det blir tre för fredagen är ju typ slut , tiden utan dej känns som en evighet .

ska försöka skriva imorn , ni får några foton , jag tog inga bra men nöj er =)

Kramizar ! / Julia








Har tyvärr ingen bild på bara Bivve men hon har ju fastnat på dom andra så kolla på dom ;)<3

Kommentarer
Postat av: zäätaa <333

hmmmm,, fjoortis hosthost* <33

2010-03-20 @ 22:18:08
URL: http://jambal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0