gäsp

Jag och felicia hade det riktigt kul ! Vi kolla på film och åt lite till det ,vi kom på att vi kunde åka och kolla på när Norsholmarna hade träning men vi kom dit typ tjugo i 7 och den sluta 7 xd haha vi gick runt och gjorde massa hälsa på Anton och prata lite men han skulle hem typ direkt, Vi gick ner till Brasken och dit kom Olle sen hih i satt vid busshållplatesen och snacka massa åkte hem med 8 bussen haha i bussen vare nice det är skönt att åka buss ! haha den svängde aldrig ? dit vi skulle och vi var nära att missa en hållplats men som tur va hann vi gå av vid centrum :P haha så vi fick gå hem till mej och tog sin cykel och cykla hem jag åt och nu sitter jag och tittar på film och jag som säger att jag har tröttnat på det ? skulle inte tro det :P Haha men sängen väntar på att jag ska komma så jag kommer nog dit snart puss puss ! / julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0