Halv idrottsdag

Jao idag va det halv idrotts dag ,först promenad sen Afrodans och det va sjukt kul ! Men jobbigt , jag kunde inte ta några bilder men det är nått man ska testa haha as kul äre ! Sen Matte och svenska as boring men efter skolan så blev det skridskor med Albin Sebbe Lennon Ida och Felicia :D Också kul förutom att jag är så himla klantig ! Haha jag ramla tre gånger på min arm fam va ont jag har xd Ont i knät och huvet med jag är så seg ! Ni kommer inte att få uppdatering på ett tag för att ska ju till ullared imorn :DNi kommer nog få lite bilder därifrån hoppas jag :D Lite bilder på skridskon nu då :) kramizar ! / julia

Först en bild på söta idde ^^

Albin och felicia så söta tsm ! Och lennon .... står bara där xd

Puss ! :*

Haha jag är typ den ända seriösa :P

Kramizar !

Guess who ? ^^

en sista bild Puss på dagen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi , skitkul dag :D

HA DET BRA NU JIDDE , KOMMER SAKNA DIG :(

:D <333333

2010-03-08 @ 20:11:46
Postat av: OLLE DIN KUNG

Julia :D:D <33

2010-03-20 @ 22:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0