hampus 16 år !

Idag fyller Hampus 16 år ,han fick ju bsäat presenten på länge sa han , att jag skulle va tyst i en vecka haha han vart as glad ,han är ju lite seg min bror...
Jag sitter och lyssnar på gammal konstig musik peter Jöback och Tomas Ledin ? Jag gillar ju inte ens det ? haha jag äe cepe när jag är  sjuk xd  Hemma idag med spydde imorse fast inte på riktigt för det kom inte upp nått om ni nu vill veta ;) Ont i Huvudet och värsta ont i magen så det har blivit film hela dan men snart ska jag byta till lite finare kläder och sminka till mej lite gästerna kommer typ vid sex ska försöka att hjälpa till och göra lite tacos snart för det stog på Hampus meny =) Bivia kommer ju sen !!!!! :D Saknar henne massa och på lördag ska vi träffas igen ;)

Kramizar ! / julia

Haha nice bild xd

Kommentarer
Postat av: idde<3

Nae stackare! ohh, hoppas verkligen att du blir frisk snart igen. älskar dig JÄTTEMYCKET!! <3333

2010-03-18 @ 17:13:43
URL: http://nougatkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0