idag och igår

jag har inte uppdaterat, men det gör jag nu.
Ja igår så vakna jag vid typ halv elva tror jag , Bivia vet jag inte när hon vakna.
Låg kvar typ till 11 sen gick jag upp och åt frukos bivia lilla filuren hade ju redan gjort det och tagit på sej och massa.
Sen tog jag fram lite kläder som jag satte på mej , Sminka mej försökte sminka mej som igår typ haha gick sådär ,jag köpte ju ny fonddation i lördags och det va nice !
Vi gjorde inte så mycket vi gick och mötte sebbe och lennon dom va vi med i typ 15 min xd Sen gick vi hem och åt ,sen kom felicia och lite senare Olle. Mamma hade typ PMS ? Vi kolla på film oh under filmen så drog bivia och Lotta as nice helg va fan hihi. Olle åkte hem vid typ 7 och felicia vid kvart över sju.
Jag duscha kolla på Pretty Woman ;D Den är grymt bra asså sen gick jag och la mej.

På morgonen gick jag upp vid sju sen kolla jag på fortsättningen av Pretty woman och fixa mej samtidigt.
Gick till skolan och va där försökte va tyst idag men det gick verkligen inte haha prata och skratta as mycket :P
Idrotten va kul , jag va ju inte med såklart men ida och jag hjälpte tjejerna med deras uppgift, spela lite pingis och badminton fast jag gick mest omkring och smsa med massa folk, slöjd,lunch matte svenska och hem vid 14.10 hihi lämna läxa till Albin och fick choklad :D Jag vet inte varför faktiskt men albin det var jätte gott tack !

Tv film, inte så mycket nu , det blir nog inget spec idag måste kolla facebook med.

Kramizar ! / Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0