jag gör såndär som dom flesta gör när dom har tråk..

ÄRLIGHET:

Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? - två
Vad tycker du om kärlek? - något av det bästa som finns när det funkar
När kramade du någon sist? - idag
Kramade du någon speciell person? - alla är speciella
Har du svårt för att bli kär? - absolut inte
När kysste/hånglade du med någon sist? - typ 3 veckor sen eller nått :O
Är du singel? - nop :)
När fick du senast en komplimang? - lunchen :P
HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös - jao
Playat? - a en gång :$
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - aa :P
Gjort något riktigt dumt? - hihi , ja ^^
Gjort något du verkligen ångrar? - ja , för många gånger
Varit nykter på nyårsafton? - ja
Åkt ambulans? - nej
Gjort nåt olagligt? - ao
Blivit polisanmäld? - nae , inte vad jag vet ;)
Slagit ner någon? - nae men nästan om min bror räknas xd
Skämts över dina föräldrar? - rätt ofta aa :P
Skämts över dig själv? - ibland xd
Sagt jag älskar dig och menat det?-  ja <3
Tar du droger? - nja ,
Dricker du? - ibland kanske
Vad har du på dig när du sover? - shorts och sport bh just nu
Vad hatar du verkligen? - folk som retas när dem ser att man inte är på humör..
Varit kär? - ja många gånger xd
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? -ja , tyvär...
Är du ensam nu? - ja

SENASTE PERSONEN SOM:

Såg dig gråta? - typ alla i klassen xd
Fick dig att gråta? - hmm
Du delade en cigg med? - kommer inte ihåg...
Du gick på bio med? - Felicia :D<3

dom senaste 48 timmarna har du..


Gråtit? - ja (till en film)
Kramat någon? - ja
Pussat någon? - ja (:
Köpt någonting? - ao
Sjungit? - mimat för jag får ite sjunga
Saknat någon? - alltid

Kommentarer
Postat av: idde :D

Har du varit kär i någon du inte haft chans på? -ja , tyvär är jag det just nu..



vem, vem? :D



eller om jag inte vet redan ^o) :P

puss <33

2010-03-22 @ 19:10:38
URL: http://nougatkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0