jobbig

Förlåt men jag orkar inte lägga upp bild ! Hehe men en sak som va lite kul som jag glömde berätta ! När jag var påväg till stan så fick jag ett mess av Bull , Hon fråga va jag gjorde och jag sa ju att jag satt på bussen då sa hon vilken och jag svarar sen vart bussen var svara på det med haha då märkte vi att vi var på samma buss ! hahaha as kul vare fy fan ,men sen efter ett tag ås tappa jag rösten i typ 10 minuter :P haha men Ida och jag hade as kul annars aa förutom att jag inte kunde prata så mycket men ändå ! Hitta två tröjer på gina somvar söta ! :D En kajal och present till Lollo :D hehe nice nu lyssnar jag på lite musik Kramizar! / julia


Kommentarer
Postat av: iiiiiiida :D

really nice day ! (h'

Love you little kråka =D <333

2010-03-24 @ 21:26:59
URL: http://nougatkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0