kvällen

Felicia och jag gick och mötte Olle :D Vi gick till Anita gick runt lite gick och köpte grejer till pappa sen kom DG.
Hehe rätt nice vare felicia åkte hem vid typ 7 Dg skulle hem och äta då Olle och jag ringde till David jag gick hem och käka massa :) Jag och Olle gick ut och vänta på Dg medans vi vänta så ringde felicia vi gick till henne och sen till Ica där dom gick på bussen Dg och felicia drog till Kimstad och Olle hem till Norsholm. Jag gick till Ica och köpte lite choklad. Gick hem och satte mej lite vid datan snacka med sebbe han hade as tråk och jag med så vi möttes och av ute och gick och massa hihi sen in till mej joch börja kolla på sommaren med göran vi båda var as trötta sebbe drog vid halv tolv ungefär nu sitter jag och kollar lite på sommaren med göran och messar med Anton M ;)
Min dag ! Kramizar ! / julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0