kväller..

Ja nu är det kväller , kl är 01.57. Vi åkte hem till blacka vid två åt ,datan kolla på spökhistorier typ , sen fixa vi oss för det palla vi inte göra hos felicia xd sen kom Olle vi gick och mötte honom vid anitas vi köpte godis och lite annat.
Sen kom Dg vi fråga sebbe med men han ville inte. Vi skulle få tag i David och Alex men david svara inte :P
Men Olle jag felicia och Dg hade kul ändå hihi vi garva som fan det va kul ! Men vi ska typ gå och fixa oss för lilla kvällen ,det va allt denna lördag okej nu är det söndag . Imorn HOPPAS vi eller ne vi SKA va med grabbarna grus om vi hinner för lilla sötnosen har ju mtach i motala imorn .... Sötnosen = David, så ni förstår.

Skriver mer imorn det lovar jag eller kanske inte vi får se om jag orkar, med det men jag lovar att försöka ;)

Kramizar ! / julia
såå himlaaaaa söt :D <3



Kommentarer
Postat av: zätaa <333

finaste bilden på han .. askul helg med dej älskling <33

2010-03-14 @ 20:54:14
URL: http://jambal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0