lördag :)

Idag är det lördag och lite godis vore gott :) Jag har just vart och köpt det ,när jag skulle gå kom albin och david de små gullungarna , Men jag hade sett david typ 2 timmar innan ,han hade cup i global hallen och jag var och kolla på deras matcher dom va rätt bra , Mattias är ju rolig fan xd Jag var där med honom och kolla lite :) Jaa dom fick ingen medalj tyvärr men jaja stackars älsklingen va han skada sej , rätt lik mej :P Men jaaa äntligen har mitt internet blivit fixat :D Så nu är det bra det är as gött , jag är bajs seg så jag kanske inte kommer blogga så mycket idag men jaa lite kanske , Nu är det bara en sak som fattas att jag ska bli bra ! Jag hatar min jävla förkylning ,det finns endelsaker man inte kan göra då "/ hihi men aja det ända som kan va lite kul att jag kan låta lite kul men annars är det inte ett dug kul, men nu ska jag va lite social på msn kramizar !  / julia

Kommentarer
Postat av: iidde :D

GOODISGRIS GODISGRIS GODISGRIS GODISGRIS GODISGRIS GOODISGRIS GODISGRIS GODISGRIS GODISGRIS GODISGRIS GOODISGRIS GODISGRIS GODISGRIS GODISGRIS GODISGRIS GOODISGRIS GODISGRIS GODISGRIS GODISGRIS GODISGRIS GOODISGRIS GODISGRIS GODISGRIS GODISGRIS GODISGRIS GOODISGRIS GODISGRIS GODISGRIS GODISGRIS GODISGRIS GOODISGRIS GODISGRIS GODISGRIS GODISGRIS GODISGRIS GOODISGRIS GODISGRIS GODISGRIS GODISGRIS GODISGRIS GOODISGRIS GODISGRIS GODISGRIS GODISGRIS GODISGRIS GOODISGRIS GODISGRIS GODISGRIS GODISGRIS GODISGRIS GOODISGRIS GODISGRIS GODISGRIS GODISGRIS GODISGRIS GOODISGRIS GODISGRIS GODISGRIS GODISGRIS GODISGRIS



HIHIHI :D <33

2010-03-06 @ 19:37:00
URL: http://nougatkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0