man kan bara skratta åt dagen :P

Den här dagen har innehållit mycket skratt fy fan va kul den har vart ! Okej skolan är typ inge kul överhuvetaget jo rasterna ! Men inte de dumma lektionerna -.- Vi hade Mirsada tre gånger i rad i slutet , först matte sen hade blå grupp (den gruppen jag är med i ) No labb med henne och sista lektionen har vi henne i NO -.- Så skulle vi redovisa djuren och det me ;o fast dom tur va slapp jag så jag ska göra det efter lovet :D Lite bättre ! min hals har varit cp idag ? Ja iallfall efter skolan åkte jag Felicia och Emma hem till henne :D haha fett nice vare vi tog en massa bilder sen kom Olle och Anton alltid kul med dom liksom , men Anton drog typ direkt igen för han hade träning men Olle va kvar ett litet tag till haha jag måste ha skrattat ihjäl mej idag xd Haha sen efter Olle drog så skulle vi med typ dra för att vi hade ju också träning men felicia och jag var inte med jag med min hals och felicia hade ont i knät och då äre as jobbigt att spela fotboll ! jaja sen efter gick jag hem och åt lite mat ,  nu datan och musik ! Jah Cure e as bra ju lyssna på honom för er som gillar reggae  ;) Ska va lite social med anton på mobilen nu :P en stor puss får ni idag :D Kramizar ! / julia




Hetaste bilden felicia ;)

sötnosar !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0