Med Ida :D

Vi gick hem från profilen typ vid tre eller okej cykla men inte så fort för sebbe gick bredvid ^^ och jag prata inte för han slog mej varje gång jag gjorde det och det gjorde ont :P hehe men det är bra sebbe ! Vi gick hem och spela lite piano och åt. Kolla på Wild child nu har vi spelat lite kort och lyssnar på musik ;) hihi nice äre , jag måste börja skärpa mej ! Jag vill ju inte låta såhär hela livet men jaa det är svårt att av tyst och jag vill bara att det ska vara över nu min jävla förklyning ... Haha mattias skulle försöka va tyst han klarat knappt i fem minuter haha bra jobbat xd



Kramizar ! / julia

Kommentarer
Postat av: iiiiiiida :D

kuligt var/äre :D

haha är ju fortfarande här ^^

puss och kram !<3333

2010-03-25 @ 18:47:29
URL: http://nougatkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0