Niciiis

Festen var väl a nice :D Jaa jag tyckte det var väldigt kul iallfall ! Först satt vi och snacka jag och matilda hjälpte Lollo och fixa maten lägga upp och shiet när vi åt så satt vi och snacka massa fan as kul ! Felicia var ju skönast ! haha nice vare. Vi snacka snacka typ hela tin dom som skulle hem åkte typ vid halv tolv eller nått vi som skulle va kvar satt och snacka lite till och sen fixa vi där vi skulle sova haha det tog typ en timma för emma och jag låg och dampa hade värsta skratt anfallen hahahahahaha fifan va kul ^^  Vi kolla på film och somna typ vid halv tre ? eller nått. Det var ju earth Hour så vi hade släckt ner allt är man skulle Emma våga inte gå på toa för vi hade berättat massa spök grejer haha ! på morgonen vakna jag vid halv tio trodde jag men sen märkte vi att man skulle ställa om klockan i lördags natt jag trodde man skulle göra det den natten som kommer så jag hade vaknat halv elva egentligen haha gött,, Elin och Elina åkte hem jag linnea lollo och emma tog frukost och satte på en film haha helt plötsligt kom mamma och skulle hämta mej och emma jag hade inte ens tagit på mej kläder ! och jag skulle ju ta en macka  till ! ;p Men jao vi åkte hem och jag sitter och slöar vid datan ,skulle vart med älskling men ingen av oss orka xd Så vi får ses imorn istället. Min dag kommer inte bli så mycket roligare Puss och kram ! / julia

Anton bäste vän är ju hemma nu ! :D<3


Kommentarer
Postat av: bästa feeeliicia <33

BÄSTA bänkkompis hemma igen.. har saknat honom myycket <3 :D

2010-03-28 @ 21:20:44
URL: http://jambal.blogg.se/
Postat av: iiiiiiida :D

haha , bilden! ^^

yey anton hemma igen :) <33

2010-03-29 @ 20:29:14
URL: http://nougatkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0