söndag... <3

Jag vakna vid halv tolv jag vet inte när felicia vakna xd jag vakna typ av att hennes mamma ringde xd

Jag låg kvar ett tag sen kolla vi på Kalle och chokladfabriken man blir så himla choklad sugen av den ! Det är det värsta med den :P Sen åt vi lite frukost men vi fortsatte att kolloa på den för den va inte klar efter frukosten tog vi en varsin mockaruta, It's nice. Vi gjorde inte så mycket idag snacka med albin massa gånger, åt mat vid typ 5 så gick vi och köpte lite godis för vi var så himla sugna ,fy på oss ! Men en sak va lite kul. Älskling hade match idag , jag trodde matchen var tolv det va nån som sa det kommer inte ihåg vem , det va i Motala så jag försökte räkna ut när han skulle komma hem. Sen smsa jag och fråga nått sen sa han att han skulle åka till motala snart jag bara vaa ? Sen kolla jag på nätet matchen  börja ju 15.45 ! hahaha han kom hem typ vid sju på kvällen så det va ingen ide att va :P Felicia åkte hem vid halv sju ,tack för helgen felicia ! DG du är klantig ! Imorn vet jag inte om det blir skola jag har sjukt ont i huvudet och ont i magen , va nu det kan bero på ...... Mamma ska ringa till doktorn imorn och boka en tid ,vi ska gå och kolla min hals..... Hoppas att det inte är nått, jag börjar bli nervös för jag har vart förkyld as länge.. HOPPAS HOPPAS  att det inte är nån fara !

Jag saknar dej älskling , ibland önskar jag att jag var tanke läsare men en sak har jag att säga till dej älskling : Tre ord, tolv bokstäver,fyra vokaler, 8 konsunanter och en betydelse , jag älskar dej <3

du betyder allt för mej ,jag skulle inte klara mej utan dej <33

Kramizar ! / julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0