tisdag kortare än vanligt

Vakna ,tänkte om jag skulle till skolan över huvetaget men ja det skulle jag hehe ,så jag gick upp gjorde iordning frukost tog med den till mitt rum och fixa mej samtidigt som jag åt . Jag gick till skolan med felicia elsa och therese som vanligt kom dit och får en massa kramar och det tycker jag alltid om :D kramar kan man inte få nog av..
Hade NO och sen svenska och efter det så gick jag och mötte mamma vid vårdcentralen för jag skulle dit och kolla min hals och armbågen , jaa och kul va det NOT ! Jag får helst inte prata överhuvutaget och absolut inte sjunga ! Det jag älskar men hellre sluta med det än att va hes hela livet ! Jaa så jag får gå runt med ett block hehe, gick till skolan mamma snacka med mina lärare och snäll som mamma är så köpte hon pizza eftersom det tydligen är synd om mej xd Felicia och Albin kanske kommer snart tror jag eller okej dom slutar om fem minuter och man vet aldrig hur långtid det tar för dom och gå ... Men jag kollar på lite film så länge. Kramizar hör nog av mej senare ;) / Julia

Det fick bli en bild på mej och bästa kussen som finns <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0