tisdagden2mars

skola igen men kort dag asa skönt ju , jag är as hes nu haha dete lite småkul eller nae egentligen inte men det går inte och sjunga och det är så himla jobbigt ! Jag får mima på fredag xd Efter skolan så följde felicia med mej hem ,vi gick hem till henne först och lämna hennes grejer , sen hem till mej och käka en as god bulle vi hade hemma :D as god verkligen hehe glass och film sen hem till felicia en till film och äta as god mat , fortsätta se på film sen gick jag hem satte mej lite vid datan och ska se klart på Pirates of the Caribbean hihi jag och felicia va lite flumma när vi kolla på beck as kuligt. Imorn blire tråk franska prov men ida och jag ska åka skridskor :D Kramizar ! / julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0