Torsdag betyder profil

Idag är det bara en dag kvar sen är det helg typ ska genomlida dagen imorn , men imorn är det bad på idrotten så vio kan ju se om vi ser några snygga magar som älsklingens tex ;) Idag har man inte gjort så mycket haha idde fick sin parfym fast jag sa att den va slut hihi , profilen va as tråkig idag hade verkligen ingen lust att ha det pch så har jag ont i huvudet och mår illa ! Men jag får klara mej....
Imorn blire att åka med felicia till stan :D Ska sova hos henne sen sova hos henne och på lördag ska hon sova hos mej och hoppas att vi kan va med grabbarna grus ! :D Eller om vi kanske är med sebbe och älskling venne ,Men det var en rätt tråkig dag idag om jag får va ärlig xd Min arm aj ! Men imorn skiter jag i den jag ska va med och bada ändå inte bra men skit samma ! Kramizar ! / julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0