Torsdag snart fredag igen :D

Torsdag idag som jag tror att ni vet , Skola idag igen det var as jobbigt att va tyst ! Men jag prata lite tyvärr "/ Men imorn ska jag verkligen försöka va tyst hela tin ! Det kommer bli svårt men jag försöker =) Idag så har vi inte gjort nått speciellt Skolan va rätt låmgtråkig och det är så tråkigt att ha musik och musik profil när man absolut inte får sjunga men hellre slippa det än att låta hes hela livet ^^ När jag kom hem från skolan så satte jag mej vid  tv inte ofta jag gör det men det gjorde jag iallafall spela in troja ;) Ska kolla på den nån dag tänkte jag ,för vi ska ju ha prov om det typ i so as tråk men så är det.... IMorn bad jag måste va med -.- klädsim äre med :P PALLA ! xd Haha okej det kan va kul mej jag får ju inte säga nått men hoppas det blir bra !

Saknar dej älskling !

Kramizar ! / julia

Kommentarer
Postat av: idde<3

lilla kråka :D hihi (: <33333

2010-03-18 @ 20:34:19
URL: http://nougatkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0