torsdag

ni sitter jag i data salen igen fy fan va vi sitter här hehe , men på morgonen var jag väldigt pigg ? gick upp halv 7 och börja fixa mej och massa titta ¨på film sen frukost , b klassen hade sov morgon :O såjag cykla själv jag börja cykla idag det var as skönt ! Fy fan va nice  ! Vi har haft svenska och det hade vi med mirsada ! haha lite kul :P Sen Sop och nu no i hel klass eftersom Kamilla inte är här. Vi ska göra vårat arbete om djur jag gör om panda men jag har gjort lite fel man skulle skriva stödord på power point och jag har skrivit all text så himla jobbigt ! Idde ska med mej hem idag vi kommer noog stå vid pianot som hampus har köpt men tyvärr så kommer han nog köra bort oss typ direkt -.- han är ju som han är men men jag skriver senare om det händer nått kul !

Kramizar ! / julia

 så himla söt bild ! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0