Ullared :D

Det va as nice i ullared är asa nöjd kunde inte bli bättre :D
Haha vi skratta mycket iallafall!
Köpte en massa två skortor älskar dom !
Skor :D
Linnen,vi köpte massa olika lite smink och bla bla xd Jag tog inte så mycket bilder orka inte men några tog jag :)
Men nu är jag äntligen hemma igen , skola imorn.
Nu håller jag på att packa upp och hänga in massa kläder musik måste man ju ha !
JAG HAR SÅ ONT I ARMEN !  Kanske har en spricka i den ..... den värker nått obehagligt ! Hatart jag börjar bli lite på bättringsvägen med förkyliningen men inte mycket xd
Resan hem va jag as trött! Haha mitt batterie tog slut och då precis skulle vi äta så jag smög in laddare på resturangen xd Lite bilder får ni väl se nu jag pallar inte skriva xd


























Kommentarer
Postat av: idde<3

mycket trevligt ni verkar haft :D

fina bilder också :)

älskar dig <333

2010-03-11 @ 17:13:33
URL: http://nougatkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0