bloggork

Jag hade ingen bloggork igår jag låg och myste med älskling typ hela detta dygnet (a)

Ja, älskling och albin sov hos mej asså det här va så jävla sjukt kul !
Hehe vi låg och myste till en massa skräck filmer :D The Mirror , sen tyo Terror på Elm street (på svenska heter den så) Dom var riktigt bra :D Kommer inte ihåg alla filmer vi såg xd
Så himla gött ! mysigt dygn måste jag säga ^^
Vi somna typ nån gång vet inte riktigt när men det var iallafall as ljust i rummet och jag har ju inga persiänner xd (stavning ?) Men det gick och sova ett tag.

Jag vakna typ vid halv tolv ,dom andra två mysungarna vakna vid tjugo i typ.
Vi gick upp och fixa frukost kolla på Scary Movie 3. Den är för skön !
Felicia kom efter ett tag haha han var skit hyper !
MAn kan bara garva åt henne sötungen ^^
Vi låg och brottades ett tag men jag vart trött så jag la mej hos älskling igen och fortsatte kolla på film.
Film är typ mitt liv kan man säga ? HAHA!

vid ungefär halv sex skulle mysungarna dra hem och plugga jag och felicia gick ut och mötte Emma .
Hehe vi gick hem till Felicia och åt lite tacos sen ut till konsum .
Sen bara flänga runt :P

Emma åkte typ vid 20 över 7 hem jag och felicia gick hem till henne och kolla på kick ass, jag hann inte se hela men den verkar väldigt bra! Måste se klart den nån gång ;)
Nu dataaaaaaaan men det kanske märks ? ^^

Trött är jag men inte sova än :D
Musiiik dunkas !


Pusss ! / julia

får bli en bild på bästa grannen ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0