enmåndagfantill

Den här dagen va den konstigaste dagen på länge oh den mest nervösa ....

Jaa dagen helt cepad orkante med skolan nu känner jag nog med andra saker att klara upp om man säger så .

Jaa jag borde typ söka in på psykhem?

Okej jag skratta lite idag menjag var mest arg faktiskt jag har vart skitarg i tyå fyra dagar nu nu får jag ta nya tag och ordna upp det här nu , felicia theresisa Jonsson du är min bästa vän du förstår mej jag tänker ta tag i det här nu med dej vid min sida jag älskar dej <3 Och sabina du är ett fantastiskt stöd jag älskar dej gums ! <3

Skolan helt misslyckad typ efter skolan jaa prata....

Felicia kom hem till mej vi kolla lite på Andra Avenyn sen bestämde vi oss för att åka till norsholm och kolla på deras match, vi gick omkring till en massa ställen träffa otto sabina nate och nån mer ott hängde med mej och felicia till norsholm sjukt kul han är för skön den snubben asså. Ja matchen behöver inte prata om förlåt pojkar men jaa xd
Sen kom anton och olle och sebbe asså jag garva nästan för mycket idag ....
men sån är jag..

cepe dag men mitt egetfel.

/ julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0